2011

Det är andra dagen på ett nytt, mer medvetet liv.
Gällande allt.

Det har varit många ups n downs under åren som gått och jag har inte riktigt kommit till insikt med varför. När jag nu funderat en massa, och haft en del upplevelser, så ser jag att det mesta går tillbaka till en och samma bas.
Varför jag hela tiden haft dessa krav på mig själv att ständigt prestera ist för att bara acceptera att ta dagen som den kommer.
Saker och ting måste inte vara på ett visst sätt bara för att historiken är som den är.
Visst gör det mig ledsen, men det är inte så mycket jag kan ändra på.
Dags att sluta försöka.....
Dags att sluta fundera.....
2011 skall jag hitta tillbaka till mig själv och sluta slösa tid och energi på saker och personer som får mig att må dåligt. Och istället lägga ner energi på positiva saker.





Kommentarer
Postat av: Agneta

Det låter som en bra inställning - du kan bara ändra på dig själv, inte på andra. Följ din devis som du har i loggan - den som inte vill ha dig som du är, kan du vara utan. Finn dig själv och strunta i alla måsten. Livet är för kort för det! Kram!

2011-01-03 @ 00:22:30
Postat av: Nillo

****YEAH*** You goooo girl!!

2011-01-03 @ 16:39:01
Postat av: Cecilia

Ska vi slå oss ihop. Och kämpa ihop och stötta varandra. För jag går precis i samma tankar som du. Dags att glömmma dags att gå vidare. Dags att klippa banden en gång för alla.

Kram på dig min vän.

2011-01-03 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0