Me like!

Skriftliga:
Eng prov - check
Biologi prov - check
Matte prov - check

Muntliga:
Eng prov - bokad
Bi prov - bokad
Ma prov - bokad
Gått igenom hur det fungerar med de muntliga och att allt fungerar som det ska även här ute - check

Talat med studievägledare om forts kurser - check
Talat med kommunen om barnomsorg - check (även om det inte blev bättre för det)

Beställa nya kursböcker - check
Samlat information inför reg av nya kurser på CSN - check

Shiiit vad man hinner med de timmar som det inte finns en härlig liten tösabit som vill göra saker (allra helst kolla "muuu" på datorn när mamma sitter och jobbar).

Kvar att göra:
Läxschema till kidsen
Plugga mera
Hämta barnen
... sen stoppar jag för jag blir så matt av listan... och jag har bara 40 min på mig.....


EFTERLYSES: Barnflicka / Dagmamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som sagt så e de tvugna att fixa inom vissa ramar....kan gå högre..i did!

går snabbare då...de finn gott om äldre och unga att anställa

2011-08-26 @ 12:34:05
Postat av: Cin

Yeah, well... I know.

I denna del har de redan gått så pass långt som till tidningen som skrev en artikel om det.

Vill inte ha in Phipi om det inte finns plats och de redan pressat in X antal mer än de egentligen borde....

2011-08-26 @ 22:30:25
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Nillo

Jag menar att de måste då anställa fler ;-) Ger mer arbete...

och de e snåla ;-)så ditt barn kan bli den som ger en en anställning ;-)

2011-08-27 @ 11:43:24
Postat av: Cin

Jag vet, och du har helt rätt.

följderna som blev var att de tog emot fler barn, men anställde inte fler pedagoger :(

Borde som du säger gå högre upp, men då behöver jag fakta om ex hur många barn som fötts i kommunen sedan deras nedskärningar 2005. Och jag har inte tid att ta fram det nu.... men skam den som ger sig ;-)

2011-08-27 @ 11:55:11
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0