Vin hos grannen

Tog en promis över till grannen för att kika på hundgård.
Vi har nämligen en likadan, men vår ligger omonterad på backen sedan ett par månader tillbaka och deras är monterad och fullt funktionsduglig.
Deras innehåller hund, vår ligger platt på backen.
Vill se hur man gör, för jag tänkte sätta maken på den uppgiften i helgen.

Fick ett glas vin (ok... 1,5) och satt i djupa disk och skratt tills jag såg att mörkret fallit utanför.... UTAN att jag kollat in hundgården. Får väl gå dit i morgon kväll med... attans då ;-)
Tänkte att jag måste knalla hemåt för att jag varit borta ett tag längre än jag tänkt från början, och blev genast varse om att vi inte har gatubelysning på våra vägar.
Det blev till att kuta över åkern med grannen ståendes ute på sin altan som "skydd" för mörkret.
Inte så mycket kaxig var jag då inte.....

Hiss för gatubelysning ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0