Kvällspromis :-)

img_5829 (MMS)

. I kväll kom vi äntligen ut på kvällspromis. Motionspromis om man lyssnar på mig och S, men söndagspromenad om E och T får bestämma. Skönt som 17 var det iaf, efter så lång tid isolerad och kul att träffa tjejerna igen :-) Tyvärr glömde jag sätta igång min "runkeeper" och när jag väl kom på det hade vi redan knatat 2,9 km .... och sen glömde jag stänga av den när jag tog bilen hem. Så.. om man tror den gick jag en motionsrunda på 15 km och med en genomsnitts hastighet på 3 min/km. Inte illa för att ha legat på latsidan så länge :-)


Kommentarer
Postat av: Satu

Haha du är helt otrolig med dina uppdateringar =) Kram till dig min fina vän!!!

2011-04-28 @ 21:57:12
Postat av: Tina

Kan bara hålla med Satu, du är riktigt snabb :). Tack för en riktigt mysig söndagspromenad! Massa kramar

2011-04-28 @ 23:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0