Nystart!

Hur många gånger har jag inte tänkt det under mina... eh... 25 år?
Min vän, min bror och mitt kusinbarn skriver så väl om hur skönt det är att springa. Bara genom att läsa Jerkans blogg, har fått mig att inte längre se löpning som ngt hemskt, utan faktiskt bli grymt sugen på att prova själv.
Men jag har sagt så länge nu... och även om jag faktiskt beställt både riktiga löparpjuck och kläder (som inte trillar av mig när jag kutar då jag är mellan... eh... hur säger man... vikt?).

Senaste beslutet var att köra igån stenhårt nu när vi kom hem från Thailand... och det var ca 2 veckor sedan... och still nothing. Sen blir jag dålig och orkeslös... so nothing.
Frågan återstår... kommer löpning en dag finnas på mitt schema dagligen, eller kommer soffpotatisen (det stämmer ju inte heller eftersom jag sällan kollar på tv nuförtiden... vad gör jag egentligen som upptar min tid?)

Jag har även fixat appen "Runkeeper" (även om jag inte öppnat den ännu...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0