Nu är det dags snart.

På måndag börjar det!

Böckerna har kommit och här skall laddas upp med huvudvärkstabletter, eftersom jag inte lär komma ihåg glasögonen i början. Märker genast på skallen nu, när vi kommit hem och jag kikat till datan då och då så kommer värken smygande.
Slaggade till 9 idag och det känns som jag sovit alldeles för länge.

Jag tror jag kommit på det!
Torrhet.
Jag har ingen salva kvar hemma, den tog slut i Thailand för att jag smorde in mig så mycket. Här hemma är ju luften även torrare och jag misstänker starkt att det har med det att göra när det kommer till den fruktansvärda klådan.
Smorde in med Helosan igår, och det funkade under natten men huden drar ihop sig över hela kroppen nu på morgonen igen.
Svaga minnen från ngn gammal westernfilm, att läder skall man inte blöta och ha tajt runt ngn kroppsdel för då drar den ihop sig i solen och kan bli farligt. I filmen hade de det runt halsen, så personen ströps långsamt....
Läder är ju också hud.....

Nu ska jag se om jag finner ngt växthusliknande som vi kan fixa, och sedan bär det av ut på tomten. Har en jävla massa sopor som skall till tippen och jag vet inte riktigt när de har öppet.

Kommentarer
Postat av: Nillo

Barn olja!

2011-04-16 @ 11:26:37
Postat av: Cin

Det mesta kladdet är bra om man har det hemma....

2011-04-16 @ 12:31:33
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0