Kväll!

Tristare rubrik får man nog leta efter, men jag vet inte vad jag ska skriva.

Natten till i dag somnade jag först vid 04 tiden, efter att maken gett mig samarin och alvedon mot magsmärtorna. Lös i magen är jag igen och jag är nu inne på dag 3. När vi vaknade i morse, var även maken dålig och har så varit hela dagen.
Emellanåt är man pigg och kry, uppe och fixar och donar... för att sedan få ett magknip som inte är av denna värld. Som om en kniv vrids om i magen.... och efter några sekunder är det över igen...
Barnen är utan de minsta symtom vilket får mig att misstänka att det är ngt jag och maken ätit när de var borta nu i påsk. Mini har även varit lös i magen, men inte visat några tecken på magsmärtor.

Nog talat om det.
Knipen kommer mer och mer sällan, så förhoppningsvis är jag kry snart igen! :-)

Chip chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0