Åldrande

Fick bilder från min kära vän i helgen. Bilder från vår första resa ihop.
Jiiiises så man såg ut.
Nyligen så har det dykt upp den del... forntida bilder på mig på nätet och alla tenderar att visa samma sak.
Det var ett bra tag sedan de togs!
Och samtidigt som jag tänker så, så känns det som en stor klump i magen.
HERREGUD vad gammal jag blivit!

Vart har alla åren tagit vägen?

Jag har förlorat så himla mycket när jag "tappade" minnen och jag får lite panik när jag inser hur gammal jag är fast jag inte alls känner mig så gammal. Jag har ju inte varit med eftersom jag inte minns det ;-)
Spegelbilden visar trots allt ngt annat..... Den hårda sanningen.. haha.

Kanske är det det här som kallas för "kris". Paniken över att åldras utan att hinna med.
Tack och lov att vi tog de beslut vi gjorde, när det gäller att flytta ut på landet.
Inte en dag försent!
Istället för att blicka tillbaka, så blickar vi framåt och njuter av att åldras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0