Wow... Gäsp...

Länge sedan jag varit så här dålig på att blogga.
Inte ens på BB skedde det.

Men nu har det varit så att jag haft så mycket att tänka på, att jag inte riktigt haft tid att få ner det i bloggen. Blir så ibland.
Dessutom, när man är så trött som jag är, så är det inte så nice att sitta framför dataskärmen... :-(

När dopet är över slipper jag tänka på det.

Tills dess bjuder jag på en sak som en tjej skrivit om sin make på FB. Helt underbart!!

"Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka två sekunder då han ropade: "Vilket program ska jag använda?"
"Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?"
"Manchester United" svarade han."

Kommentarer
Postat av: Satu

Hahahahaha!!!! Så kul! Våran tvättmaskin gick förresten sönder idag. Det tycker jag är skitkul! Tur att vi är så rika ;)

2010-11-19 @ 15:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0