Tick tack tick tack!

Tiden går... men inte tillräckligt fort.
Att dagen var bra i går var ju verklligen super, men det krävs mycket magi om jag ska klara av att vara fet, höggravid (ja, det är olika i mitt fall faktiskt även om de hör ihop lite), uttråkad och orörlig.... glöm inte trött.
Jag skulle vilja röja i garaget och criben... men vart ska jag ställa grejorna?

Tog mig iaf i kragen och begav mig på en promis med dogsen.
Déville gör mig vansinnig, fast jag vet att det inte är hans fel utan snarare mitt. Ingen träning what so ever och promenaderna har han heller inte varit bortskämd med.



Jag måste dessutom byta koppel, då han av någon anledning helt plötsligt (nej, tyvärr har han haft det ett tag nu) går med flexikoppel... och halvstryp.
En stor stark boxer som äger världen, är inte det den bästa kombinationen på....
Dessvärre är alla mina hundsaker nedpackade och ute i stugan.
MÅSTE träna honom vid att gå lugnt innan promisarna med barnvagnen...... och barnvagnen... är ute i stugan.

Vi har ingen plats här.
Nu får ... .äh.. har sagt det så många gånger så jag orkar inte tänka så längre.

Svärmor är inne och leker med kidsen.
Kurragömma.
Jag är sotis och skulle vilja vara den som leker med dem... men vart ska jag gömma mig? asg.
Dessutom hinner de ju växa fast innan jag finner dem....
Tur att de har sin Nonna iaf....... när mamma är så trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0