Pasta sallad!

I dag blir det pasta sallad med kyckling till middag.
Känner att jag måste få göra ngt annat än bara sitta och vara fet :-)

Vädret ute är underbart, och en promis hade varit supernice... men vad som hänt med höfterna har jag ingen aning om. Helt plötsligt vaknar jag efter en helvetes natt, och inser att det är värsta dagen hittills.
Jag är fortfarande dödstrött, men kan inte sova för att det gör så ont.
Nu hade det varit super med en sådan där säng där man kan höja och sittsova :-)

Hur som helst....
I salladen kommer jag ha
Creme fraiche
Pasta
Kycklingbitar
Gurka
Paprika

Vid sidan om, som man får ösa på själv, blir
Tomat
Röd lök
Sallad
Sv Oliwer
Soltorkade tomater

Mums..... snart är det dags att börja, men först ska kidsen gå och handla åt mig :-)

FYI... det smakade mycket mumsigt!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0