Hur i.... hrm...

Tog en promis i rask takt med dogsen. Var för sig.
Med rask takt menar jag så klart så snabbt jag kan vanka mig fram, så jag blir ansträngd.
5 min promis blir för mig ca 15 min ....
men nu vankade vi, och vankade och vankade.
Har även skickat efter nytt koppel till Déville för hans träning med att gå fint vid vagnen.... en väska fick han oxå så även han kommer ha en uppgift på promisarna.
Tyson får nöja sig med att vara..... han e ganska duktig på det ;-)



När jag kommer tillbaka blir jag tvungen att stanna upp och känna mellan benen... wtf.... kändes som om varmt vatten rann...
Kunde det verkligen vara så??
Hurra!!!!

Rusar in på toaletten för att dubbelkolla så gott det går...
Men icke.
Ännu större WTF!!
Hur i HELVETE kan det kännas som vatten rinner längs med benen när det bevisligen inte gör det??????????

Rinnande, sipprande eller forsande vatten kan vara fostervatten. Men i slutet av graviditeten kan det även vara urin... man kan bli inkontinent i slutet av graviditeten...
Men i båda fallen är man ju iaf blöt.... (mer blöt än det jag hela tiden svettas).... Finner ingen info om vad det kan vara när man inte är blöt....

Enda förklaringen jag har, är att det lösa fettet på insidan av låren vobblade till i samma stund som solen lyckades trycka sig emellan en aning... Dvs inget att bry sig om just nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0