Nattsudd.........

Under dagen som gått har det inte hänt mycket alls. Maken har spelat. Jag har lattjat med Ozzie, som numera MER än gärna sitter på min axel eller på mitt huvud. Örhängen är en storfavorit och jag funderar på att införskaffa henne ngt som glittrar och glimmar inne i buren. Hon är ju inte mer än tjej, så lite bling bling måste hon ju ha. Om hon inte slutar bita i mina örhängen måste jag dock ta bort dem så hon inte skadar näbben på dem. Maken har den nya iphone'n nu vilket innebär att även jag har en "ny"..... Dvs makens gamla ;-) Jag får sköta om Deville's sår utan problem. Han tycker det är skönt .... Läkningen gör ju att det kliar och han kommer inte åt själv. Fighten spelas upp i min skalle om och om igen... Ruskandet, kraften, ljuden, paniken.... Synen när Deville ligger på rygg, med huvudet i käftarna och bara skriker högt. Jag förstår verkligen inte hur det kan finnas folk som medvetet triggar hundar till att slåss, och stå och hejja på. Jag hoppas jag aldrig någonsin behöver uppleva en fight igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0