Kaxig som få

Inom ett par månader kommer jag sluta klaga på min svällande gravida kropp och förhoppningsvis istället ersätta dessa klagomål med stolthetsklagande över träningsvärk och uppdaterande av träning vs mat.
Liksom när jag slutade röka, så intalar jag mig själv om vilket leverne vi ska ha... gör klart allt och förbereder för att det sen ska gå av bara farten.
Jag längtar verkligen efter att få träna och röra på mig!!!

Är det så konstigt?
Jag längtar efter att känna träningsvärken ömma i kroppen, längtar efter att flåsa för att man gjort bra ifrån sig.. inte bara gått på toa eller duschat.
Längtar efter kraft och ork att lattja runt med kidsen... och jag börjar känna endorfinet byggas upp, då det snart är slut på graviditeten :-)

Jag har faktiskt en kändis som är väldigt lik mig.
Såg det direkt när jag beskådade mig själv i spegeln.
Jag tänker inte lägga in någon bild på mig själv... men jag lägger in en bild som faktiskt skulle kunna vara jag... den är slående lik!



Och kroppsligen... naken... så ser jag en slående likhet med följande deltagare (icke tomtarna).



...

Beställde bärsele idag.
Med tanke på ryggen jag normalt har, som faktiskt är bättre under graviditeten, så valde jag BabyBjörn Active.
Svart/Röd


Om allt går som planerat, så skall kidsen på biobesök den 20e tillsammans med morbror och Memma. Emilia blev överlycklig av informationen (ollan sov) ... Ska bli kul att se om vi har två eller tre barn då ;-)
You never know!
Emilia började med sin planering asap.. och somnade nog funderandes på vilken film de skulle se, det är trots allt ngt som bör planeras ett bra tag i förväg ;-)

Nu.. nassi nassi innan kissblåsan börjar producera mera urin....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hade tänkt skaffa en sån där bärsjal. Ser så himmelens mysigt ut!

2010-02-10 @ 23:23:32
Postat av: Cin

Funderat på det med, men vill ha den ergonomiska plattan för ryggen :-)

2010-02-10 @ 23:25:03
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0