ha ha ha

Barnen i en lågstadieklass fick i uppgift att rita en teckning med någon av sina föräldrar på jobbet.

En flicka bidrog med följande alster:



 




Efter att den lilla flickan tagit med och visat teckningen hemma, återvände hon till skolan nästa dag med en lapp till klassläraren från mamman som löd:

Jag vill gärna klargöra ett par saker angående min dotters konstverk.

Detta är INTE en teckning av mig när jag utför någon slags stångdans på en strippklubb.

Jag arbetar i en järnaffär och jag hade berättat för min dotter om hur mycket pengar vi hade tjänat efter det senaste snöovädret.

Bilden föreställer mig när jag säljer en snöskyffel!”.


Kommentarer
Postat av: hönsmamman

Hahahaha, skön story ju

2010-02-08 @ 17:15:16
URL: http://kycklingar.blogspot.com
Postat av: haakon

skrattar

2010-02-09 @ 10:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0