En röst i natten...

Jag sitter här med datorn och försöker desperat finna sidor att surfa runt på.
Sökte ett enkelt recept på Panetone, tänkte jag skulle bakat till Svärmor. Kan man inte baka och äta själv, så måste jag ju välja recept som andra gillar.
Problemet var bara att jag inte hittade ngt enkelt recept... för Panetone är inte en enkel sak att tillverka.
Så det blir ingen.
Hon får köpa sin i år igen.

Samtidigt som jag skriver skådar jag med nöje på filmen "Satisfaction" från 1988. Liam Neeson spelar även med i den och är väldigt ung... och när jag börjar räkna, så FUCK(!) Den är ju fan 22 år gammal filmen! Jag var bara två år äldre än Emilia när denna film spelades in.
Gamla goda 80 tal. Men jag måste säga att jag gillar orginalet bäst.
Av 80 talet alltså.
Inte alla kopior av fester och dyl som folk har... Jeeeeess

Nej, nu ska jag gå och se om inte min lilla älskade son har kunnat somna. Han har varit vaken hela natten hittills och jag börjar fundera på varför han inte somnar när han är febrig och sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0