Träningsdag nr 1

Nu får det vara nog, tänkte jag i går kväll när jag gick och lade mig.
Efter att ha ansat kullarna som tillkommer med viktökningen under armarna (jag vet... jag är lika fascinerad jag) så vill jag verkligen komma igång med träning nu, och tillbaka till mitt riktiga jag.
All kroppsligt arbete fick ju maken under sommaren och jag fick bara bära bebis :-(
Så nu tar jag bebis på armen och sätter igång!!

Tänkte jag skulle ta längre promenader med Phipi i vagnen.
Går jag åt vänster... så är det bara skog. Vad gör jag om det kommer en älg?



Går jag till höger .... så finns det visserligen ett par hus, men även de där tre schäfrarna som brukar rymma och jag har inte den blekaste aning om de är vänligt inställda eller inte... eller hur de reagerar på en vagn mitt ute i skogen.
Så vart promenerar jag när jag är ensam?
Får se vad jag väljer.

Tillsvidare är det även Wiii som gäller.
Får se om det blir till att köra till en gapande bebis eller om hon tycker det är intressant att se hur jag gör?
Kommer jag ihåg hur man gör?
Springa i den här kroppen är iaf fullkomligt omöjligt.
Jag kommer bli knockad av de här stora hängiga mjölkpåsarna jag fick på köpet med Phipi.
Och skulle jag klara mig undan det, så kommer de att knäcka ryggen på mig.

Nope... time to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0