Epilator

Jag vill ha en pryl.
En tecknisk pryl
Trött på att använda gamla endags rakhyvlar som lämnar de där härliga röda prickarna som kliar utav bara helvete när de börjar läka ihop sedan.
Får ju heller inte glömma känslan när behåringen börjar växa ut.
Jag snackar om behåringen ala bangladesh tant stuk.... behåringen som sprider sina klasar längs med varje ledig yta, förutom där huden spruckigt av all viktpendling - för där växer inget alls.
Jag behöver rediga grejor.

Jag behöver en HP 6530 - bikinigrej och epilator.
Vad jag inte riktigt förstår dock, är VARFÖR är grejen till bikinilinjen så pass smal??
MIN bikinilinje är inte så... jag skulle behöva en bredare.... inte smalare.



Jag är även så grymt less på att snitta mig själv i knöl senan ovanför foten när jag rakar smalbenen. Varje jävla gång drar jag hyveln rakt över så det börjar blöda. Samma sak nedanför knäna.
Att jag aldrig lär mig.

Så jag vill ha en ny teknisk pryl!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha!!!!Faan va jag garvar!!!Min bikini linje är inte heller så smal o jag skär mig alltid på samma ställen!!!

Jag kommer ofta ut ur duschen,blödandes o Mikael:har du rakat dig nu igen? hahahah!!!!

2010-08-18 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0