Vikt uppdatering:

Tja... vad ska jag säga.
Långt ifrån trådsmal fortfarande. Mer lik ett yllegarn... hela nystanet...
Sockersuget finns kvar även om det inte är lika ofta längre.

I helgen kommer Wii enheten och active hem igen, och skall installeras pronto!
Dessutom skall jag få låna en korsett av mor & far, så jag iaf kan gå lite längre promenader! Ryggen är snart helt paj, och det förvånar mig faktiskt inte.
Överviktig, och ständigt bärandes på Pippa!

Något jag finner extremt obehagligt är när rygg möter rygg... i form av valkar.
Babben Larsson stolterade en gång i tiden med:
"Hängbröst är när man kan ta en penna, lägga den under brösten och pennan ligger kvar. Men vad heter det om man kan ha ett helt pennskrin där då?"
Samma känsla har jag numera även på ryggen och det är fruktansvärt.
Jag blir inte av med det, och det är en sååååå hemsk obehaglig känsla. Går verkligen inte att bestkriva!
Jag känner hur min rygg veckas!!
Min tatuering är inte gjord för en veckad rygg!!!
Näää... jag ser verkligen fram emot att få bort denna extra kropp som jag vaknat upp med ;-)
Possitivt: JAG KAN IAF RÖRA MIG NU!

M a o.... Jag har nog inte gått ner så mycket ännu.
Philippa tvingar mig till relativt lugn, så några raska promenader på kvällarna när maken kommit hem blir det inte heller.
Bara lugna barnvagnspromisar... men det är iaf bättre än inget alls.



Kommentarer
Postat av: Jenny, nybliven 36-åring

Jamen HERREGUUUUD!!! Det är klart som korvspad (vafför säger man så - det är ju grumligt!!??) att din tatuering kommer att bli som den var menad att vara inom en snar framtid! Du har ju viljan - det är det viktigaste! Fortsätt du med dina barnvagnsprommisar i det tempo som passar nu - du kommer bli piggare, lättare och därmed orka mer för varje prommis du tar! Prommis! Eeeh - jag menar PROMISE!

2010-04-29 @ 09:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0