Baka en kaka!

Philippa sover så bra just nu så jag funderar på att baka en kaka tills i kväll.
Dock har hon sovit en bra stund nu... och innan dess roade kidsen henne så jag kunde gå ut och fixa med tvätten :-)
Känns som semester!
Längtar tills hon börjar le mer... så hon blir mer intressant för kidsen.

Hur som helst.. nu har kidsen gått ut och sparkar boll, så jag gissar att hon kommer vakna så fort jag sätter igång...
GreenDay spelas i högtalarna, så hon kanske sover en stund till ...

I kväll blir det en chokladkaka:
... blir till bas... och sedan lite chokladbitar rivna i där... Kakan är fylligare än en vanlig sockerkaka och höjer sig upp på ett bra och smidigt sätt.
Utan någon form av fyllning kan den dock bli lite torr....

Har funnit den lilla kvarnen jag vill ha oxå... i en affär här i byhålan!
99:- kostar den och jag VILL HA!!
Enkel, smidig och liten.
Perfekt till ex nötter och choklad som man ska ha i bakverk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0