Skum natt... som fan!

Efter att ha somnat som en stock runt 23 tiden, så vaknade jag av envisa snarkningar....
Jag sparkade, jag puttade, jag morrade.... men inget hjälpte.
Tänkte att klockan kanske inte är så mycket, så jag kan ju inte bara köra iväg honom... väckarklockan låg på hans sida....
Efter mycket om och men... och mycket lång stund i vaket tillstånd pallar jag inte mer... utan vältrar mig över för att kolla klockan. 04:35!
Och jag har varit vaken MINST en timme av den tiden.
Min kärlek vaknar till av min vältring och går över till dotras rum.
NU skulle jag äntligen få sova....
.... but noooooo.....
.
Exakt vad klockan var när jag vaknade första gången, och exakt vad klockan var när jag äntligen somnade om... har jag ingen aning om.
Men jag sitter nu här, med dunder huvudvärk och inser att jag inte kommer få ngt alls gjort innan värken vaknar i kroppen.
This sucks man!
.
Nu lutar det åt att det blir avslut på huset på fredag em... förutsatt att Eksjöhus kan.
Då ska vi gå igenom allt!
Minsta lilla detalj!
När det är klart och inskickat... kommer vi även få en mer exakt inflyttningsdatum!
Hurra hurra hurra!
.
Åh... jag har inte berättat det.
Den medicin jag käkar... kallas även lyckopiller i folkmun.
Som ni kanske sett i tidigare inlägg ... så har humöret inte direkt varit på topp ;-)
Men nu känns det redan bättre, och jag är inte ens uppe i full dos ännu.
Jag lägger min tilltro, även om det just nu ser mörkt ut på den fronten.... på att även värken skall bero på det....
Hoppas kan man alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0