Seg dag

I morse kom kidsen upp och gapade om att det snöade.
Men jag var alldeles för trött för att öppna ögonen och titta på vad det var som gjorde dem så uppspelta... jag vill inte ha det så. Jag är ju den som ska gå upp med kidsen på morgonen och ta hand om dem.
Så... nu är det slut med sovmornarna... no more!
.
I går försvann hela dagen genom att bara sova på soffan. Den ska inte upprepas idag.
Frukosten har precis slunkit ner, även om det är närmare lunch än frukost, och jag har lagt i en tvätt samt plockat ordning på diskbänken.
.
Jag går omkring med en ständig känsla av att jag egentligen borde börja plocka ihop vårt bohag... men jag vet inte riktigt vart jag ska börja... eller snarare vart jag ska fortsätta.
Klart som korvspad att vi inte kommer använda allt som står upp packat under 6 mån... för allt får inte plats... men hur avgör man exakt vad som kan packas ner och vad som inte kan packas ner?
Och vad är det som vi kommer använda under den följande månaden och vad kommer vi inte använda?
.
Nej, många tankar blir det och nu tänker jag inte göra annat än att slå ihop datan och försöka få dagen att gå på annat sätt än sova......
Wish me luck ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0