Mmmm.... bakelse...

Jag är grymt sugen på en kladdig bakelse... kanske ett wienerbröd eller så.
Mias små tosca kakor.... mmmmm..... Smörgåstårta... mmmmm....
.
Nattens sömn har varit mycket bristfällig.
Maken är förkyld, och jag har skavsår i öronen pga mina öronproppar = ingen bra kombination och slutar oftast i en sömnlös natt för mig.
Kängade till hunden (ovetandes) så han tjöt till och flög ur sängen.
Jag undrar om det är något jag börjat med eftersom jag noterat att båda hundarna numera verkar föredra att sova i kidsens rum.....
Hur som helst.
Det som förvånar mig, är att jag vaknar och inte kan somna om.... efter mycket om och men så knäpper jag på tvn. INTE tvingar ut maken ur rummet!
How come?
Mitt humör när jag blir väckt är ju inte att leka med.
Men jag kände faktiskt ingen som helst ilska.
Kan det ha att göra med min medicin???
Jag är fortfarande svinigt trött, men vill helst inte vända på dygnet.
.
Emilia är fortfarande hemma från skolan. Hennes konstiga hosta vill inte ge med sig... lugnare mitt på dagen, men det låter hemskt när hon anstränger sig. Får se hur det ser ut i morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0