Måste komma på ett alternativ.

Det är verkligen skitsvårt att masa sig upp på morgonen, när smärtan redan känns i sängen.
Att tillbringa ännu en dag i soffan framför tv:n känns inte det minsta lockande längre.
Systerdotter fyller år idag, och jag försöker fundera ut hur jag ska kunna åka dig och gratta henne.
Eller ja... åka dit får vi göra när Matte kommit hem, men hur jag ska göra med present känns lite ovisst.... Var ju så nära igår...
.
Med risk för att vara för negativ i skrivandes stund, så skriver jag inget mer just nu... kanske blir jag bättre senare...
Ett ljus i mörkret är iaf att sparkar och rörelser ökar markant så jag har något att njuta av ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0