Fuck... aja...

Började med att fälla upp två lådor för att packa ner glas.
Kände mig pigg idag...energisk!
Lådorna står på bordet för att underlätta och jag packar ur överskåp.
Sen var det lunch... och jag satt ner.
HELVETE
Ska inte sitta och äta.... antingen sitta i soffan, eller stå.
Man lär så länge man lever.
.
Jag är en sådan där person, som borde spinna ihop sig i en kokong och hänga i ett hörn när jag är gravid... under hela graviditeten.
Överlåta min kropp helt åt att bara vara gravid och utveckla bebisen... för det är fan inte mycket mer än det jag klarar av.
Tur att jag får enkla förlossningar... annars känner jag mig lurad ;-)
.
Ollan kom hem för magknip.
Han har haft ont i magen sedan lördags och varit extremt lös och svullen.
Vad har han ätit som han inte brukar?
Det enda jag kommer på är sylt och godis....
Kan det vara så att min son ärvt samma problem som min käre bror?
Allergisk mot färgämnen?
Nu blir det till att kontrollera innehållsförteckningar ordentligt.... lära sig vad som är vad för att se om det finns en röd tråd igenom det hela.

Kommentarer
Postat av: Nillo!

Eller var det syster som inte tål...????

2009-10-06 @ 07:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0