Bara ett.... av alla...

Hur mycket jag än tänker.. så är det bara Emilias rum som jag tror att jag vet hur det ska se ut.
Golvet... fortfarande inte helt säkert, men väggen vid dörren VIT.... sidoväggarna ljusgrå.... och väggen vid fönstret grå med svarta snirklar....
Möblemanget vill hon har svart.. och sedan dekorera med lite färger som passar till och livar upp det lite.... i form av gardiner och kuddar.
Hur det blir har jag ingen aning om, eftersom jag är så jävla kass på det här.
.
Ollans rum tror jag får gå i vitt och grått det med... men utan vägg med svarta snirklar. Han vill ha teknik och som vanligt vill jag ju måla mönster på väggen... men vet ju innerst inne att det inte kommer ske.
.
Vårt rum... vet jag inte... tror jag vill att det går i beige och svart....
.
Babyns rum... well... könet får lite avgöra där faktiskt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0