Weeehooooowwww!!!

120 dagar kvar till BF!!!

Och Philippa kicks ass!!

Igår roade jag mig med att kasta bolan på magen, och när jag slutade med det fick Philippa tuppguck och satte igång med en rad med sparkar så hela magen guppade.
När hon slutade, så fortsatte jag med bolan osv.... kul... i brist på annat.
Emilia kom även in en stund och läste en bok för henne. "Isbjörnarnas spännande resa".

Vid ett toalettsbesökstillfälle, då jag lyckats ta mig in till huset för att gå på toaletten... så var det upptaget på nv. Krypandes upp för trappstegen tog jag mig upp till övervåningen och toaletten där.... där finns även en våg.
Ohhhohhh!
88,6 kg HOLY SHIT!!
Jag har sedan Juli ökat 17 kg i vikt.
... gott med choklad....
Kanske borde finna ngn möjlighet att motionera liggandes, eller iaf ett alternativ till att äta som sysselsättning.

Min kära syster med make, kom igår förbi med härlig mcd till lunch som överaskning. Mumsigt gott!
Svägerskan kom senare förbi på kvällen med två bitar morotskaka som jag sparat tills idag :-) Yummi!
Men efter det får det nog vara bra med godsaker.
Knapra morötter istället.... nyttigare.

Tro det eller ej... men igår sov jag faktiskt mellan 22-02, vaken 02-04 och somnade sedan om igen... för att vakna vid 08 tiden i morse... Så nu kommer den här fredagen seeeega sig fram om jag inte somnar :-(
Skönt med äntligen en helg där jag t o m kan umgås med familjen!
På lördag skall vi hyra film och köpa gott och mysa med kidsen, då får jag sällskap här inne!
Härligt!!

Värkarna håller på än idag, så även idag blir det en soft dag tillbringad till 100% i sängen... morr!!! Inte ens en liten promenad.....

Bara 120 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: Mia

oj oj.. då kommer jag upp med en härlig fräsch frukttallrik nästa vecka;-)

hihi du har ju iaf en bit kvar till dem takter du hade med milis;-) Ät och njut,, promenaderna efteråt får bli många och långa ist.

2009-11-27 @ 10:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0