sorry sorry sorry...

Jag lovar om och om igen att det inte ska dröja med morgonens uppdataringar... ändå så blir det så...

I natt sov jag ganska så bra. Öm i höfterna och mycket sammandragningar så vid 4 tiden så tvingades jag upp för att ta en tablett.
Dessutom så knäade min make mig i magen helt plötsligt mitt i natten... hrmf.

På morgonen var det dags att åka iväg för att skriva alla sista papper inför husets överlämnande.
I med medicin och sedan iväg.
Fattar inte varför jag inte ska orka en liten sväng ut ens en gång.... hade sönder en penna, och höll på att spilla ut kaffet pga skakningarna..
Men med signaturen väl på plats så är nu inte huset längre vårt.
Känns så jävla underbart!!

De som köpt huset är dessutom supertrevliga och Oliwer är alldeles lyrisk över att få en kompis på samma gata att sparka boll med :-)
Synd att det sker först när vi flyttar... men samtidigt tur att vi bor kvar hos svärmor ett halvår nästan iaf :-)

Väl tillbaka så var det bara att lägga sig ner igen.
Det känns som om jag sprungit ett maratonlopp. Helt slut!
Nu är det vila resten av dagen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0