Ojdå....

Min käre make har somnat på soffan i rummet, med kläderna på.
Jag har gjort några försök till att väcka honom, men utan framgång... så jag tänkte Äh... wtf, låt honom sova då!

Nu har jag dessutom väldigt roligt åt honom. Han har, trots sitt sovandes tillstånd, väldigt mycket att tala om.
När en person.... iaf min make.... talar i sömnen så börjar det med häftiga andningar, så man vet när det är dag. Tyvärr, så är det inte alltid så tydligt det han talar.
I vissa lägen har jag hört konstiga ord, men noterat att det är tonerna till de berömna AIK ramsorna han brukar köra.
Vad som framkallat hans sömntalande idag har jag ingen aning om... men han lät nästan lite orolig... typ rädd.
Kanske blir han jagad av vargar...?

Nu börjar han igen.... hahahahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0