Ja, vad ska jag säga?

Som alla andra dagar så ligger jag här på sängen och längtar ut.
Mattias åker ut till stugan på lördag, dit jag längtar så jag håller på att krevera, för att flytta de sista grejorna från huset ... Önskar verkligen jag kunde åka...

Fm glider på väldigt snabbt... jag sover bort dem. Ingen som helst anledning att gå upp... ingen är hemma och jag är trött på att glo på tv, läsa eller knappa framför datan.
Tur att jag har dessa grejor dock. Att bara lyssna på mössen i taket(de som enligt svärmor inte existerar) hade varit sådär.

Lite lustigt egentligen, när man läser om symtom som MVC påpekat. Ingen har informerat mig om vad det innebär, men jag vet att de ska dubbelkolla... kan vara en tillfällighet oxå.
Högtblodtryck kan vara tecken på Preeklampsin - havandeskapsförgiftning... och helt plötsligt slår det mig att jag kanske borde berättat om klådan som bara blir värre och värre.
Så jag antar att det bara är att vänta och se vad proverna på torsdag säger.....
Får hoppas att det bara är reaktionen på Bricanylen och urinvägsinfektion..... Hellre det än det andra!
Framtiden... minst 129 dagar till.... ser iaf inte så ljusa ut när det gäller att få lämna sängen. Maken får nog allt fixa den där förstärkaren och så får jag låna lite tvserier kanske....
Känns som jag kommer vara här ett tag. Morr.

OM något händer just denna vecka, så är det gynakuten som gäller... fr o m nästa vecka är det förlossningen!!

Jag undrar om man får ha fler än bara pappan med på förlossningen... måste kolla det. Verkar så skoj att ha hela familjen med som de har på "förlossningsakuten".

Kisspaus och sedan lite bokläsning är det dags för. Kidsen är hos kompisar, så någon ljuspunkt på dagen blir det inte förrän maken kommer hem...
Måste finna ngt som peppar upp mig, för nu börjar det bli lite föööör dystert faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0