I dag flyttar vi ...

Allt det här med flytten har inte riktigt gått som vi tänkt oss.
Att jag inte skulle kunna bära tunga saker visste jag ju redan om, men att jag inte ens ska kunna assistera i lättare saker så som att packa ner i lådor, fixa flyttkartonger och förpackningsmaterial.... blev lite tufft.
När alla sysslor hamnar på en och samma person rinner tiden iväg mycket snabbare.


En av sakerna jag ser fram emot mest, är ny tapet att stirra på och nya sängkläder.
Den säng jag ligger nu, kommer nämligen att åka rakt till tippen!
Jag införskaffade den när jag flyttade hemmifrån.... för X antal år sedan och den genom tidens gång stått ut med allt från kissiga barn till löpande hundar. Fläckar som aldrig går bort.
Uäk!

En två sitsig skinnsoffa åker på tippen även den. Svart.
Inget fel på den, men vi har inte plats för den och har heller inte funnit någon som velat överta den... gammal är den också.

Måste nog stoppa i öronpropparna... blir trött bara av att höra dem mecka på nedervåningen....

ENDAST 133 DAGAR KVAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0