Helgen är här!!

"Njut av hembakat!"
Står det i aftonbladet, med en massar recept och bilder på godsaker som kladdkaka och dyl.
Min motfråga, som jag mer än gärna spottar ut är: "Jaha... skulle jag gärna göra, men vem fan ska baka skiten åt mig??"
En annan får nöja sig med "nyköpt-veckofärskt".

Njutningen av att stå en hel dag i köket och baka, för att sedan äta alla dessa godsaker.... verkar (iaf under de kvarvarande 127 dagarna) vara ett minne blott.

Lika avlägset som njutningen av en orgasm.

Yep... ni såg rätt.... och det kanske är just det som får mig så fruktasvärt irriterad.
Jag kan inte ha sex!
Penetration retar och påskyndar... stör det som skall lämnas ostört s a s.
"sära" låser fast mig i en mycket obehaglig ställning och gör att det känns som om benen slits av sakta, sakta.
För att inte tala om vad en orgasm utsätter mig för när det gäller sammandragningarna.

När de här 127 dagarna passerat, kommer jag vara fet som en gris (eftersom den enda njutning jag har just nu är att äta - utan att röra på mig) och sexuellt frustrerad.
En sexuellt frustrerad blåval!!!!

Philippa gör verkligen bäst i att komma ut frisk och kry!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0