Godnatt!

Känner mig faktiskt ganska trött.... och hoppas på att kunna sova i natt.
För säkerhets skull ska jag ta en värktablett innan jag somnar in... så kanske jag får sova mer än de få minuterna jag fick sova förra natten.

Annars, för att se det lite possitivt.. som svägerskan sa..... bebis brukar följa samma rutiner som de har i magen... när det gäller att sova och att vara vaken.
Jag måste säga, att det hoppas jag verkligen inte.
men om så är fallet, så borde jag ju efter ytterligare 125 dagar vara mer van vid korta sovstunder än jag varit tidigare ;-)

Nehepp... nu måste jag byta ställning och kan därför heller inte skriva mer ;-)

Jag ska bo på landet, så jag vill ha höns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0