En snabbis...

Efter att ha legat stilla precis HELA dagen, med endast undantag för kissningar (nej ingen mat) så tog jag mig ner till middagen och gick sedan upp och vilade igen.
Hela kroppen skakade av bricanylen och är faktiskt ganska obehagligt..... Tror inte heller att Philippa uppskattar den heller för hon håller sig brutalt mycket lugnare när jag tagit den.
Ändå har jag endast tagit halv dos av den max dos jag får ta.... vågar inte ta mer... det är grymt obehagligt.
.
Sen gick jag iaf ner en stund igen i ett försök att hålla familjen sällskap framför idol en fredagskväll.... men fick ge upp, det gick inte... :-(
.
I morgon blir det riktigt jävla tufft..... jag ska ligga utan att göra ngt... och Maken + kidsen skall flyttpacka och röja. Den blir tuff!
Sen på em/kvällen kommer min systerdotter och vi skall tillsammans titta på "Drag me to hell".
Vi har nämligen tycket av skräckfilmer tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Aidai

Vi kan tänka på varann, nu när vi båda är sängliggande. :) Oh fy vad jag skulle vilja komma dit ikväll och se skräckisen med er! Här tvingas man bo tillsammans med en mes och kompisarna ska bara se sliskiga kärlekshistorier. Blähh!

Ha en riktigt bra dag! Hälsa dit!

2009-11-07 @ 09:56:05
URL: http://www.mikida-aidai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0