Dagens uppdatering.

Idag var det dags för kontroll av livmodertappen. Det såg bra ut. Hade dragit sig tillbaka lite så jag fick bricanyl mot sammandragningarna.
När sammandragningarna minskat, så kan jag börja röra mig lite grann och behöver inte längre ligga hela tiden. Dock får jag fortfarande inte anstränga mig.
.
Fick brev hem från försäkringskassan igår oxå.... och jag måste nog ringa och fråga den damen om hon vet om att jag är gravid.
När jag fyllde i de där blanketterna var ju grunden till sjukskrivning depression och värk. Deppen har jag fått tabletter mot så den har blivit bra mycket bättre, men värken har ju däremot blivit värre.... brutalt mycket värre....
Aja... har möte med dem den 18 nov, så även om de önskar placera ut mig till jobb så kan jag inte.
Riskerar inte missfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0