Alldeles, alldeles underbart!

02:19
Det säger sig självt att natten blir relativt sömnlös.
Värmen i rummet är helt olidlig och jag vet inte om det är jag, eller om det verkligen är så varmt.
OM det vore så varmt, så borde hundarna dricka en jävla massa vatten och absolut inte vilja ligga i sängen.
Men det gör de.... tyvärr, säger jag, för det blir inte direkt svalare med dem på sig....

Det som däremot gör det helt underbart är att Philippa har sin piggaste och alertaste period just nu. Hon sparkar, snurrar runt och sträcker sig så hela magen guppar.
Eller ja... fettet på magen guppar... men iaf... Det är fullt synbart när hon rör sig.

Hennes rörelser fyller hela mitt sinne med enorm lycka ... Inget av mitt tillstånd spelar någon roll, eller går att dra ner på den underbara känsla som hennes rörelser ger mig.
Jag önskar bara att min käre make, eller kidsen... någongång var vakna med mig så även de fick ta del av hennes nattliga bravader.
Eller.... om jag får... så hoppas jag att dessa bravader skall flyttas från 1-2 tiden på natten till 19-20 tiden på kvällen istället.

Anyway...  Det är alldeles, alldeles underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0