chockad

Så chockad över hur saker kan tolkas.
Hur man kan läsa in något så vridet mot sig själv, även fast det inte fanns en gnutta åt det hållet.

Sedan slå tillbaka med sådan sårande kraft, att man fullständigt lamslår.

Tårarna slutar inte rinna, och det gör så ont att se vad en sådan nära person egentligen tycker.... och dessutom inte bry sig det minsta om följderna av att vräka ur sig dessa ilskna, snevridna och helgalna tolkningar.
Inte heller spelar det någon roll vad jag säger, för du har redan bestämt dig för vad jag menar... även om det är helt fel.

Av allt .... av alla personer....
Om du verkligen tror på det du säger, och står fast vid dina hårda ord, så lovar jag och svär...
Att du aldrig mer, från mig, skall behövas störas i ditt annars så perfekta liv.
Aldrig mer

Jag skall spara det du skrev, och när jag känner längtan och saknad, så skall jag läsa orden igen och påminnas om vad du tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0