Såå... vad nu då?

Det jobb jag har, är mycket likt ett jobb där man oftast ser energiska, pengakåta 18-20 åringar.
De är de enda som egentligen har tid och lust att lägga ner så mycket tid, på så lite pengar.

Nu tycker jag itne att det är "dåligt" betalt i sig, utan snarare inte riktigt betalt för de antal timmar man lägger ner i arbete. Detta har gjort att jag.... saktat ner lite.... sitter inte lika länge, och tycker att det får gå som det går.
Gillar de inte det jag levererar.... så vet iaf jag att jag gjort vad jag kan.
Jag har en familj och ett liv oxå... även om man inte kan tro det ;-)
Har nu setat sedan 15 tiden med en offert.... hjärnan har arbetat i högvarv... och så är linan till siffrorna seg!! HELVETE! Ville ju ha in den kunden idag!

Fick höra andra saker idag, så fick mig att småle..... samtidigt är det lite sorgligt, men jag tycker samtidigt att det är lite rätt åt den ansvarige.
Jag smålog...... tills jag fick ett samtal från den ansvarige som informerar mig om att mitt område ändras!
WTF!!
Jag kommer alltså, pga det jag smålog åt, att bli drabbad även jag!
WTF!!!!
.... och så smålog jag inte längre.

Nu inför semestrar är det väldigt segt. Meeeen.... det går... saaaakta.

Om jag nämnt tidigare att det kliar på ryggen.... så är det INGENTING emot hur det känns idag! Min gissning är även att i morgondagen kommer vara tio gånger värre :-)... men det blir fint.

Näää... Nu ska jag dra på mig andra kläder, fixa poolen, ut med dogsen, fixa hem kidsen coh sedan åka till brukshundsklubben kl 19!
Ciao!!

Vad sägs om ett glas vin fröken M??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0