ny dag

Och med tanke på att bullarna som jag bakade igår gick käpprätt åt helvete (sist de blev så här är när jag bakade bullar för första gången... ) Men jag antar att baka med en massa barn, mitt i natten är en utmaning som kan resultera i att resultatet inte blir som det står i kokboken.
Mina blev hockeypuckar!
De jäste inte.

Så... tanken var att idag göra om allt när jag diskat ur alla skålar.
Men då kommer en snubbe från kommunen och knackar på dörren med viktig information.
Vattenrören i området läcker, så de måste reparera dem.... och stänga av vattnet i 4-5 timmar.
No probs, jag kan duscha i kväll skämtar jag....
Men... vad jag inte tänkte på var att minsta lilla trasa som man vill skölja av när man städar inför ett kalas.... behövs det vatten till!!!!
Och jag är helt utan!!!

Aja... det blir som det blir.
Förutsatt att jag kommer ut med bilen, så bär det av till centrum för inköp av lite prylar... baka tårta, kaka.... diska får jag göra sen.

Kommentarer
Postat av: Mia

hälsa milis och gratta på födelsedagen

från mig=)

2009-07-09 @ 14:54:16
Postat av: Cin

Absolut, det ska jag göra! Kram

2009-07-09 @ 22:47:48
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0