19 juli 2009

Tiden går så fort.... tänk att det är hela 14 timmar sedan jag skrev i bloggen sist....


Solen har inte riktigt hittat hit idag och jag antar att med den analkande stormen i åtanke så bör vi fixa en annan lösning för taket än en presenning.
Det har funkat hittills men nu tror jag att det är dags att åka iväg och finna ngt som klarar en ev storm.... eller kraftigare blåst än det som är idag... kanske en tripp förbi Heby i morgon och se vad taksnubben skulle tänkas ta för att fixa det.

För utom det blir det idag en bakdag.... och eftersom jag inte har en receptbok så får det bli till att söka på nätet och skriva av för hand... men det går ju det med.

Sov extremt länge idag... har nyligen vaknat faktiskt... somnar så sent på nätterna..... skönt med lite svalare atmosvär.... kanske t o m blir en tripp till Hallsta nu i dagarna när det ändå är så lamt väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0