taggad som fan!

Ny vecka, och halva veckan försvann ju jobbmässigt förra veckan pga att dotra blev sjuk dagarna innan min ledighet.
Så nu känns det som om jag inte jobbat på evigheter, även om jag var måttligt road över att kliva upp i morse - Mitt vanliga "I don´t give a fuck" beteende visade sig lite och jag tackar min käre make för tålamodet (20 min) att kämpa för att väcka mig.

Jag måste komma i säng tidigare, och jag måste fixa mina öron......
Varför?
Jo, skavsår i öronen är inte bara ett talesätt för mig. Det är en bitter sanning....
Jag älskar min käre make, men avskyr hans snarkningar! Det driver mig till vansinne.
Så jag sover med öronproppar.
Inte vilka öronproppar som helst, utan large öronproppar för att försäkra mig om att detta vibrerande, störande ljud inte tränger sig in..... och det gör det iaf....
Hur som helst.... pga dessa öronproppar och deras storlek, så måste jag erkänna att det jag trycker in i storlek large, är alldeles för stora för mina hål. De skaver.... och lämnar sår :-(
Så jag har skavsår i öronen...
Och efter en lång tids förbrukning, så måste jag även erkänna att jag inte kan sova alls utan öronproppar längre.... måste ha absolut tystnad.
Skitjobbigt... och så ont i öronen att det känns som jag varje natt sticker in en kniv i örat.

Smärta = inte bra, jag vet.... men jag klarar inte av ljud.

Basta!

Hoppas pappsen mår bättre idag... (jävla surkart han hade i sängen bredvid..... Cher up, du ligger på sjukhus för fan - eller... det kanske itne är så possitivt iofs... äh det var inget då.).



Nu funkade de resterande bilderna på dopklänningen. Idag skall jag införskaffa band och spets :-)


Även om resan igår inte var av glädje, så var sällskapet dit och hem mycket trevligt!
Tack för skjutsen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Emsan

Tack själv, det var roligt att ha dig med i bilen=) Vad fin klänningen blev!kram

2009-01-26 @ 11:47:02
URL: http://www.msemsan.blogspot.com
Postat av: nillo

vart ju jätte fin och personlig...

2009-01-26 @ 11:54:03
Postat av: Cin

yes jag kan :-)

2009-01-26 @ 20:11:56
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0