shoppa

Jag har nyligen gått upp... så nice... och skall nu dra en snabb städning i huset och efter det skall jag ner till Centrum med dotra.
O skall till en kompis, och E slutar 13:30

Hon är 9 år... och berättar med intensiv glädje om alla kläd och skobutiker nere i centrum.
Hon vill inte handla... bara strosa och titta.
Gå runt runt runt runt... och kanske ta en fika.
Hon kom även på (nu ökade hastigheten av ord som kom ut från hennes mun) att det öppnat en ny butik nere i centrum... en med massa inredning och dyl....
- " Du vet mamma, en massa kuddar, krukor, vaser, dukar m.m" ...............

Jag ställer mig frågandes till vartifrån hon fått detta shopping intresse. Visserligen har jag förstått att det är en gen som de flesta kvinnor föds med (utom jag) ... men hon kan ju inte fått den från mig.

Hur som helst.... vi ska åka ner... .och fönstershoppa... kanske fika lite....
Kanske har även jag den genen... men att den ligger gömd, eller inlåst i någon liten håla någonstans......

Kommentarer
Postat av: Bäzz 2

Snygga outfits!

Korsetter, kortkort och Halohjälm. Vilken tjej. :)



Vi lever så smått igen, efter ett ganska väl tilltaget jullov. Ses i blobbvärlden!



Förresten, Fable 2? Där ser man, är det kul?

2009-01-16 @ 16:14:21
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0