hur svårt kan det vara?

Ett X antal gånger nu har jag börjat med detta inlägg.
Det är inge folk alls i butiken, mina fötter har nästan växt fast....
... men när jag öppnar upp blogg sidan här, då... då kommer de :-)
Med 1000 frågor.

Jag tänker denna gång inte logga ur... .och om butiken blir tom igen... så loggar jag ur, för att logga in igen. DET om ngt måste ju locka kunder hit!

Leverantöerna kommer förbi... tjena hej hej.
Inte en enda av dem bär med sig någon present som skulle kunna förgylla min dag, en dag som denna.
Ironiskt nog tickar klockan framåt iaf.

Nu, 20 min senare, kan jag stolt informera att jag faktiskt sålt lite ;-)
En mening senare, så fortsätter kunderna att droppa in... precis som jag sa... jag ska nog stå här och skriva hela tiden ... haha.

FAN! SLÄPP BOMBEN DÅ!!!!

... Om jag bara kunde få vara en liten fluga på M´s axel......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0