han gjorde det...

... han började verkligen baka ....
Inte kakor, inte bullar... utan minipizzor med hans magiska babbesås.... kl är 22:41 och min make bakar.

Tro mig... det är krig i köket... men samtidigt fruktansvärt kul. Både jag och min käre make älskar att stå i köket.


Åh... fick veta att det är bröllop i Augusti!
A och C tänker knata den härliga vägen till altaret och mi Lof skall vara Best man. Woooohooooo!!!
Tänker tillbaka till mitt egna bröllop.... Vill ha min klänning igen. 
Så här såg inbjudan ut.... :-) Skickades i väg i rullar, inte kyvert ;-)


Min älskade cape - se även pannsmycket från www.camiasdesigns.com



Även buketten gjorde jag själv. På denna bild syns lite av detaljerna i klänningen (som jag ritade själv). De svarta prickarna är svarta stenar som är påsydda.



Här ser man livet på klänningen. Den svarta brodyren är kantad med silvertråd och swarowsky stenar.



Klänningen var med svart kil, vitt "trinity circles" och även där var det kantat med silvertråd och swarowsky stenar.

Inte illa pinkat va??
Håret och sminkningen gjorde en underbar tjej (salong OmTanke i Stockholm) som heter Sussie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0