godmorgon

Jag vaknade med hela huvudet fullt av halvfärdiga blogg inlägg efter nattens sömnlösa tillvaro. 
Och jag börjar morgonen med kaffe, smörgås och data.... som vanligt.
Ögnar igenom blogginläggen som är värda att läsa, och de som av någon annan anledning fångar mitt intresse...
När jag väl är klar.... och skall logga in, så fastnar min blick på en ny blogg på listan.
Där blir jag fast i minst en timme.... kunde blivit mer om inte min tid vid datan är begränsad och jag måste skriva av mig i bloggen oxå (fy 17 för att gå omkring hela dagen med alla dessa blogginlägg i skallen).

Hur som helst... bloggen heter Singelpappan och är helt klart värld sin läsning!

Varsågoda, och godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0