en vecka i danmark!

Nu först går det upp för mig att jag ska vara borta från familjen EN HEL VECKA!!!! Njae.. iofs "bara" söndag till fredag.... men ändå.
Det är det längsta jag någonsin varit borta från dem.
Jag kommer få spasmer!
Inga kids!
Inga minimänniskor som hoppar på mina nerver....
Inga minimänniskor som pladdrar så öronen trillar av....
hur ska jag överleva?
Ingen make som snarkar mig i öronen
Ingen make att sätta på när helst det behagar mig.
Ingen make att leka med "det mest naturliga morgonföreteelsen som män har"....
Alldeles... alldeles... själv!

hehe... jag vet... hehe
Jag ska sova ;-)
Att sova är det bästa när man är sjuk, och att sova är det bästa när det gäller att fördriva tiden....
ALLT går att lösa genom att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0