brutalt påmind

Efter att i X antal dagar försökt nå försäkringskassans kundtjänst, så börjar jag nu bli en aningen frustrerad.
Jag får en lapp, där de vill ha in en lapp som jag redan skickat dem.
Om jag har några invändningar så skall jag ringa 0771-524524. Får de inte det de vill ha, så får jag inga pengar.

Jag är ju frustrerad, då jag redan fyllt i dessa intyg och skickat in dem. Måste få tag i dem för att höra om det jag gjort är fel (första gången jag tar ut VAB på ca 5 år) eller om intygen verkligen saknas helt.
Men jag får ju inte tag på dem!!!!
Varenda gång jag ringer så är det "hög belastning på kundtjänst, ring igen senare" ..... och löser jag inte det här (vad det nu är som skall lösas) så får jag inga pengar.

FUCK!!!
Nu blev jag brutalt påmind om VARFÖR jag aldrig tidigare ORKAT bemöda mig med att anmäla vab.... det är helt enkelt för meckigt, och alldeles för enkelt att göra fel......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0