i dag känner jag mig ok

Ska översätta lite dokument till Svenska, bra att ha dokument :-)

På Torsdag fyller min käre make år..... och i vanlig ordning är det inte enkelt att komma på vad jag ska ge honom.... Han skaffar sig ju allt han vill ha.
Jättetrist.

Jag svär och lovar att jag kommer komma tillbaka till det här med bloggandet... men just nu känns det som om all energi går åt att jaga de hjärnceller som rymt.
Kursen tog all energi ifrån mig, och jag har försökt skrapa ihop lite så det skall räcka den här helgen... men misslyckats.

Som alla vet, så ger ju kunskap självsäkerhet. Så det är kunskapen jag strävar efter.

***

Misstänker att det är på ett visst sätt men tvekar, då jag undrar om vuxna människor verkligen beter sig på det sättet. Men jag kommer inte fundera så länge.... jag lär upptäcka det ganska så snart.
Inget borde ju förvåna mig längre egentligen....

***
Omfånget på röva har ökat. Inte kul alls!
Ska bli jäkligt nice att komma igång med träningen.
Oröligheten känns igenom hela kroppen och längtar efter en känsla som träningsvärk.
Finns det ngn skönare smärta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0