måndag morgon... illamående!

Illamåendet bara ökar för varje dag som går.
Längtar verkligen till efter v 12 då det sägs gå över eller åtminstånde minska ner.
Starka dofter, smaker och ... typ ingenting sätter igång hulkningar hos mig.
Som tur är har jag inte kräkts ännu iaf. :-) Peppar peppar!

Hursomhelst, nu är det måndag och jag hoppas på nya krafter (iaf inte vara helt slut innan 14.00) och nya kunder :-)
Vet att jag inte har möjlighet att påverka siffrorna så mycket, men ngn ökning vore ju nice iaf så det syns att jag jobbar :-)
Nu sitter jag här, återigen... sedan 06:00 och fightas mot att hinna färdigt innan 08:00... påklädd, duschad och klar... hinner faktiskt aldrig det... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0