Tänk possitivt!

Ja, det är ju det enda man kan göra....

Inte för att jag vill tjata om det, men jag längtar verkligen som fan tills vi får tillgång till stugan. Och vi hoppas innerligt att vi får tillgång till den tidigare än 1a november.

Nyfiken är jag oxå på det jobb de ringde mig om. Det är inom samma branch där jag varit förr... så det är inget nytt... tvärtom, det vore extremt kul att komma tillbaka till det jag kunnat förr.
Tjänsten är bara på 50 % och det är nog lite väl lite... men alltid en början.
Hänger på lönen, samt vilket företag det är.
Det finns företag inom den branchen som jag aldrig skulle gå till, och det finns personer inom den branchen som jag hellre skulle vara arbetslös, än att arbeta tillsammans med.
Det är ett rekryteringsuppdrag, så hon ville i första skedet inte tala om vilket företag det är.
Jag rabblade de jag inte kunde tänka mig att jobba för, och hon sa att det inte var ngt av dem.... så det utesluter vissa, och ger mig en tydligare överblick på vilket företag det kan vara.... så vi får se om det är ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0